ipek7 ilk 3 ay arada oldu .6aydan sonra arada yine oluyor.35hafta oldum bazen sırtım tutuluyor.bazen belim ağrıyor.genelde geceleri 1saat kadarda regli sancım oluyor.foktor normal dedi.gecmesse kramp olursa acile gel bakalım dedi.nts yede girdim sancım çıkmadı