Poyrazinannesiiii Kızlar Çarşamba günü 50 Gr yükleme yaptırdım yüksek çıktı diye 100 Gr yaptırdım bugün ama doktor olmadığı için değerlerim normal mi bilmiyorum bilgisi olan var mı? Açlık 88 Saat 157 2.saat 118 3. Saat 71 çıktı
Maryk Poyrazinannesiiii Canım sınır bunlar diye biliyorum. 1.saattte < 180 2.saatte < 155 3.saatte < 140 Senin iyi gibi görünüyor.Benimde 50lik yüksek çıktı.100gr istedi doktor,tekrar yaptıracağım,inşallah benimde normal çıkar ya 🙁 Senin kaçtı ilk tokluk?
Poyrazinannesiiii Maryk benim ilk tokluk 160 çıkmıştı 50 Gr da bu değerlerim evet dediğin gibi normal çıkmış sadece şekeri azalt suyun dengelensin dedi doktorum inşallah sizin de tertemiz çıkar 100 gr da
Maryk Poyrazinannesiiii Sevindim sizin adınıza,stresli bir süreç haline geliyor yoksa.Benimde 50gr tokluk 166 çıktı,inş bunda normal çıkar.Teşekkür ederim🍀