Ben boyattım nisanda tekrar boyatıcam. Doktorum sorun olmayacağını söyledi. Saç derisinden çok azı emiliyormuş. Zaten oda kana geçtikten sonra plesantanın filtresinden geçiyor zararı olmaz dedi. Ama solunum yoluyla geçişi sıkıntı yaratır belki dedi saçını boyatırsan maske tak ve açık bir alanda yap demişti. Yaptım bir sıkı tı olmadı