22 martta sezaryen doğum yaptım. Herkes çok çok ilgiliydi. Spinal doğum tercih etmiştim lakin benim vücudum kaldıramadı. Genele dönüş yaptık. Doğumdan 6 saat sonra kendim kalkıp wc ye gittim. Sürekli bebek hemsesi gelip oğlumu kontol etti. Önceki doğumumu özelde yapmış olmama rağmen bu kadar memnun kalmadım. Şuan evdeyim bol yürümek ve sıvı tüketmek en çok tavsiyemdir 🙂🙂 sorusu olanlara sorularını cevaplayabilirim 🙂