Karabiber benim oğlumda da vardı, 16.haftada çıktı çok korktum ama dr başka bir bulgu yoksa önemli değil dedi, çok şükür 23.haftada geçmişti, hatta dr umun çocuğunda da varmış doğduğunda bile hala geçmemişti sağlığı yerinde dedi, korkmayın Allahın izniyle kötü bir şey değil,