Ayseee60 Tutmayacağım, can taşımak tutmamak için yeterli bir sebep bence. Düzenli beslenmek, ilaçları düzenli kullanmak ve su tüketimine dikkat etmek lazım. Gün içinde bütün yediklerimi akşam iftarda yersem mide fesatı geçiririm herhalde. Ben bu riski göze almam. Elbet telafi ederim. Rabbimin emanetine iyi bakmam gerekiyor sonuçta, ben böyle düşünüyorum. Dinimiz hoşgörü dini ayrıca, böyle bir durumda nasıl mecbur hissediyorlar yada gerek duyuyorlar pek anlamıyorum.