funnymummy Merhaba kızlar 18+4 günlük hamileyim ve hamileliğimin başlarında bulantım felan olmadı şükür ama bir kaç haftadır et ve et ürünleri yiyemiyorum midem asla almıyor tiksindim sanırım bakliyatta aynı şekilde ama yumurta yoğurt kuruyemiş meyve tüketmeye çalışıyorum vitamin konusunda bebek eksik kalır mı acaba ?
esn46kyy funnymummy yiyemediginiz şeyler hep demir içeriyor vitamin açısından çok önemli besinler Kendinizi yemeye zorlamayın fakat doktorunuza bunu söyleyerek demir ilacı başlayabilirsiniz
Buse62 funnymummy bende et ürünleri tüketemedim ama demirim eksik çıkmadı yeşillik çok tükettim bide kuruyemiş
nurkubra- funnymummy benimde ara ara tiksinmelerim oluyor 2 hafta gözün görmesin geçer bende ara ara et,süt,peynir yemedim.üzerine gitme daha çok tiksinirsin 😊ya da eti kendin pişirme
minikkminik Bence yemeye zorlayıp kendinizi iyice tiksindirmeyin biraz ara verip sonra denemek daha iyi olur çünkü ben istemeye istemeye avakado yedim iki kez ilk haftalar ,şimdi son aydayım markette görünce bile midem bulanıyor
Villanelle Proteini baklagilden de alabilirsiniz, sorun olmaz. Salata şeklinde yapmaya çalışın bence, daha fresh gelebilir
funnymummy Buse62 bende ordan tamamlarım diye kuruyemiş felan yiyorum işte yeşilliğinde kahvaltıda da akşamda yemeye çalışıyorum bakalım
Zuhalsebu funnymummy eti başka yemeklere dahil ederek yiyebilme şansınız olur mu acaba mesela kıymalı makarna veya yumurta, etli nohut filan gibi aklıma böyle bişey geldi işe yararsa
Hamisannee funnymummy kendini hiç zorlama bende senin gibiydim doktorum biraz ara ver sonrasında takviye vs devam ederiz dedi şuan hepsini tuketebiliyorum
funnymummy Hamisannee o yüzden genelde akşam yemeği çorba tüketiyorum bende zorlamak istemiyorum ama vitamin açısından da canım sıkılıyor vicdan yapıyorum
funnymummy Zuhalsebu ay yok onu hiç deneyemiyorum seçip eşime veriyorum onları eskiden de pek düşkün değildim ama nedense olanlar birkaç haftadır oldu 😂
Kuzuannesi funnymummy ara vermek iyi gelecektir ben ilk üç ay hiç bişey yiyemedim hala yemekte zorlanladığım yiyecekler çok fazla bir şekilde zaten bebiş vitaminini proteinini karşılıyor senden 🐣
Zuhalsebu funnymummy ben de normalde asla karışık yiyemem ve çok düşkün değilim sizin gibi😅 o zaman ben de diğer arkadaşlara katılıyorum kendinizi zorlamak daha çok tiksinmenize yol açar biraz mola verin doktorunuza da bildirin durumunuzu👍🏻