Bugün doktora gittim kızlar muayene oldum şükür bir sorun yok doktor femaraya başladı vitaminlerim düşükmüş onları verdi özel olduğu için ilaçlar çok pahalı sadece 500 lira ilaç tuttu süreçler nasıldı haftaya ctesi tekrar gidecem çatlatma iğnesi yapacak sizler nasıl bir süreçten geçtiniz biraz destek olalım birbirimize ☺️🌹