Sema99 Seldaduru ben oynuyordum gebeyken 🤣🤣 çok şükür sıkıntı olmadı dikkat ederek oynuyordum tek halay değil 🤗
Deletedmom15257 parasetamoll valla cnm ben hamileyken halat taraftarı degilim bende oynadım bazen acaba ondan mi kızım aşağı indi diyorum dugunden 5 gun sonra oldu çünkü
parasetamoll Deletedmom15257 yok ya arkadaşım 38 di oynuyordu bayağı var ama tabi yine de belli olmaz senin enfeksiyon çok fazlaydı dmi kuzenimin de enfeksiyon dan erken Doğum olmuş kesesi açılıp suyu gelmiş
Deletedmom15257 parasetamoll kanda yok idrarda var cnm hic kanda olmadi sizinti var ken bile kanda yoktu kanda olsaydi kızım o enfeksiyonu kaldıramazdı ki
HulyaKrg Seldaduru ben 12 haftalikken 3 dugune gittim vok hirpalamadan kendimi halayda cektim oynadim dansta ettim :)
deletedmom213 Seldaduru 6 haftalıkken gittim. Yarım saat oynadım oynamadm. Kahve lekelnme ile düşük tehlikesi yaşadım. Dahada düğüne gitsem ne topuklu giyerim ne oynarım 😀