Mavidunyamm heartnurse 8. Haftaya gireceksiniz nerdeyse bilemiyorum 🤷🏻♀️ 4-5 olsa ikiz denebilir ama
Butterfly_13 heartnurse normal gebelik için gayet güzel 8 veya 9 haftalık olabilir ikiz varsa anca ultrasonla görünür değerlere göre ikiz belirlenmiyor ultrasonla kese göründükten sonra
Cnmoglm heartnurse gitmediniz mi doktora benm degerımde 6 haftalıkken 100 bınlerde cıkmıstı ama tek bebek 🥰
Mimii94 O haftada hic betama baktirma geregi duymadim ama gayet normal bence 4+4ken 2000di benim degerim ordan hesaplarsak 200bini geciyor bile
3babymom Ben 5 haftalık hamileyken 6300 6 haftada 15 bin çıkmıştı ikiz olabilr dediler ama tek bebek gorunuyo suan