burcuozturk 13*7=91 üzerine 4gün daha geçirmişsin 95günlüksün yani 3ay 5günlüksün 3buçuk aylık bile değil nasıl 4olsun?Diyelim ki 1988doğumlusun tam doğumgününde 2018-1988=30yaşında olursun ben 30u doldurdum 31im demezsin aynı ı hesabı yapman gerekiyor yoksa sonraki haftalarda sıkıntı yaşarsın.Normal gebelik süreci 40hafta 40ı 4e böldüğünüzde 10ay bulursunuz o hesepla gidersek tam 40haftada doğurursan da 11 aylık mı doğurdum diyeceksin?Yıl hafta yaş hesaplarında yaşadığın kadarı söylenir yani doldurduğun kadarı dolduracağın değil canım matematik öğretmeniyim uzun oldu biraz kusuruma bakma ☺️