12.haftada %90 kız dedi doktor bunu söylemek icin cok erken bi hafta degil mi? Benim gönlümden erkek geciyor neden derseniz ailemiz hep kız bitane bile erkek yok eşimin tarafındada benim tarafımdada oyuzden erkek olmasını cok istiyordum sizce degisebilir mi? Eltiminde bir kızı var benimki erkek olacak diye korkuyordu kızı duyunca cok sevindi🙄 ama tabikide önemli olan sağlıklı olması 🤲🏻