Kızlar selam doğum takibimi özel bir hastanede yaptırıyorum doktorum her gidişimde nst çektiriyor sancım çıkmıyor ama her gidişimde istiyor ben doğum paketi almıştım 5 nst hakkım var sonrakiler ücretli olacak malum maddiyat hepimizi zorluyor başka masraflarmız da oluyor ben de gerekli gereksiz yaptırmak istemiyorum dün de vajinal sürüntü aldı ekstra 430 tl ödedim yani doktorun her dediğini yaptırmalı mıyım sizce?