Gulaksu Meehaba 18 haftalık çift yumurta ikizlere hamileyim kılom110 fazla kılolu anneler var mı doktor bana bugun ölebilirsin çocuklarla cocuklarda otızmli olabilir dedi yeme aç kal dedi var mı benim gibi kılolu anne adayları ne olur 😣😣😢😢
ipekveatlas Gulaksu allah ıslah etsin öyle doktoru.. neden ölücekmissin ya kilo ve otizm ne alaka ne alakaaağğğğğğğğğ değiştir o doktoru hemen asla katlanmazdım böyle bişeye. diyetisyene başvur ve onunla ilerle hamileliğinde
Pcoslubiranne Gulaksu derhal doktorunuzu degistirin bence.Bir gebeye boyle seyler denir mi yani.Asil yemezseniz sorun olur.Ben 105 kiloyum tek bebek.Doktor hic bir sey demedi.Devlete mi gidiyorsunuz?
Htc_31 Gulaksu canım hayırlı olsun öncelikle çok dikkat etmelisin gebelik şekeride olabilir bakıldımı diyete başlamalısın doğumunda çok zor olur bir tanıdığım 130 kilo ile doğum yapmıştı çok zor geçti bu arada ilk ne zaman öğrendiniz ikiz olduğunu acaba
caganin_annesi Gulaksu yani doğumda sıkıntı yaşayabilirsiniz kilodan dolayı ama bir doktorun sizinle böyle konuşması baştan sona yanlış. Diyetisyenle takipli ilerleyin, kilo almadan sağlıklı beslenin. O doktoru da şikayet edin ve hemen değiştirin.
Gulaksu Htc_31 6 haftalık ken öğrendim 18 haftalığız cinsiyeti belli mi dedim sorrı dönüktü karnıma ultrasyonla vurdu salladı dedikleri zaten lafamdan atamıyorum sanki kemoterapi haberi almışım gibi kötü oldum Rabbim kimseyi hastalıkla imtihan etmesim
kahvesever__ Gulaksu doktor şizofren mi ne öleceksin nasıl diye biliyor gerçekten anlamıyorum ya doktorlarda iyce saptı valla
Gulaksu kahvesever__ eşime dedi ki kılolu bebekler ve eşin ölebilir kaybedebilirsin aç kalacak sadece balık kofte et tavuk salata yogurt kefir yiyeceksin Dedi
kahvesever__ Htc_31 saçma sapan şeyler ya böyle doktormu olur kafayı yemiş güzelce uyar ölecen demek nedir
kahvesever__ Gulaksu kafayı yemiş sapıtmış tamam kilolu olabilirsinde karşındaki insana kilon yüzünden ölebilirsin nasıl diye bilir ya kafayı yemiş uyara bilir ekmek yeme hamur yeme daha hafif şeyler ye diye bilirde pat diye böyle birşeyi nasıl söyleme cesareti buluyor ben olsam şikayet ederim doktoru
kahvesever__ Mocuzemiz bayana demiş ya kilolusun diye ekmek yeme hamur işi yeme diye bilirdi ölürsün demek nedir ya
Asseyda Gulaksu o şekilde konuşan doktora bidaha gitme canım sen bende 95 hamile kaldım şuan 105 kiloyum bana hiç bu şekilde bişey diyen olmadı denmemeside gerekiyor etrafımda 120 ile doğuma giden tanıdığım var Ki otizmle hiç alakası yok bence rabbim verdikten sonra kiloylada alakası yok
Deli-anne Gulaksu ben değilde ablam kilolu doğum yaptı belki de 140 kilo vardı maşallah normal doğum yaptı ve çok rahat doğum olduğunu söyler hep ve şuan 3 tane oğlu var elbet kilodan dolayı şekere dikkat et derim ama kimin öleceğini kimse bilemez. Bende tam tersi 65.kilola hamile kaldım ve hiç bir sorun yoktu 6. Ayda bebeğimi kaybettim nasip biraz.
Gulaksu Deli-anne çok üzüldüm Ya Rabbim gönlünüzü genişletsin yazan arladaslardan Allah razı olsun nasıl içime su serptıyseniz Rabbim sizinde içinize su serptirsin 🤲🤲
Deli-anne Mocuzemiz kontrol için gittiğimde kalp atışı yok dediler sancı verip doğum yaptım otopsi istediler onuda ben istemedim kendm test yaptırdım kan pıhtılaşma Şi çıktı sanırım ondn