ilkimmm Kızlar bebeğiniz baş geliş olunca hareketlerini yanlarda hiç hissetmiyor musunuz🤔 sabah kontrolde doktor baş geliş dedi, az önce hareketleri yine yanlarda hissetmeye başladım. (37+1 deyiz)
1prenses_annesii ilkimmm 30 dan beri baş geliş ama yanlarda yukarda her yerde hissediyorum bebek de kanalda😀
asellmom ilkimmm benimki makat ben hep kasıkta hissediyorum ama mesela yengemin bebişi baş geliş ken hep tekmelerin yan tarafında hissettiğini söylemişti
ilkimmm 1prenses_annesii ay 34 de baş gelişti 36 da makat gelişe dönmüş, 37 de tekrar baş geliş olmuş ama yanlarda da hissediyorum bu işi anlamadım ben 😃
ipekveatlas benim 32. haftamda baş geliş olduğunu söyledi doktor ben de hiç anlamadım o kadar çok yanlara falan vuruyodu ki sanıyodum ki yan yatıyo meğer çoktan doğum pozisyonunu almış. şu an 34 haftalığım hala aynı ayaklarıyla sağdan vuruyo bazen kaburgama falan basıyo😂
ilkimmm ipekveatlas evet kaburgaya yükleniyor 😃 bir de arada sağ göğüs altı bir şişiyor poposunu kaldırıyor herhalde 😂
ilkimmm tugbaacng içim rahatladı valla🙏 normal doğumu denemek istiyorum ama dönmezse diye endişeliydim biraz
tugbaacng ilkimmm benimki tam 35. haftada döndü.. ben de çok stres etmiştim. Şimdi de döndü ama doğmuyor 39 haftalık olduk 😅
hunilimom ilkimmm olabilir donmeye çalıştığın da benim de yanlarım sertti daha sonra yanlarım hep ufak tepeler olurdu dirseği felan
Deletedmom627372 ilkimmm 28 den beri baş geliş pozisyonundaydi ilk çocuğum hareketlerini genelde ortalarda bide sağ tarafta hissederdim
VeraAnnesi ilkimmm Ben de sol alt kısımda özellikle oturunca bir baskı hissediyorum. Kalkınca kasılıyor falan. En son yan pozisyondaydı başı solda kalacak şekilde. Dönmeye başladı da başı mı batıyor diye merak ediyorum ya