Kızlar merhaba ben bu ay aşılama yapacağım bugün doktora gittim aşılamaya başlayacağım söyledim klomen yazdı ben de dedim ki kolmini kullandım hiçbir yumurtamın büyütmedin diğer doktorun femarilaç yazacaktı Adana’ya taşınmak zorunda kaldığımız için o zaman sana femar yazalım dedi sizce hangisi daha etkili