Ankara liv hospitalden doğum paketi satın aldım 10 muayene 5 nst hakkım var şuan 34 haftalık oldum fakat doktorum her gidişimde nst çektiriyor dün de vajinal sürüntü aldı bazen akıntım oluyor dediğim için. Ekstra 430 tl ücret ödedim doğum paketine dahil değilmiş. Bana sanki hastaneye para kazandırmak için yapıyormuş gibi geldi sizde nasıl durumlar? Doktorun her dediğini yaptırmalı mıyım?