Merhaba kızlar . 27 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini niyeyse bugün biraz az hissetmeye başladım . Babası elini koyunca hissediyorum hareket ediyor diyor. Ama niyeyse bı tedirgin oldum. Şuan doktora gitme imkanimizda yok. Herhangi bir ağrım sızım da yok. Başına gelen oldu mu ? İlk gebeligim bu arada.