Kızlar yaklaşık 11 marttan beri hastayım grip olduğumu düşünüyordum ayın 16 sında test yaptırdım pozitif çıktım 1 hafta karantinadan sonra ayın 22sinde tekrar test yaptırdım ve yine pozitif çıktım benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba kaç günde negatife döndünüz ?