Esraaa17 Karsrsz ben gidiyorum canım çok güzel çok ilgili kardeşimde gidiyordu pazartesi günü doğumu oldu çok ilgiliydi yani sormak istediğin varsa soylerim
Aybukenurr Esraaa17 muayene ücretini ne kadar Abdullah Goymenin birde detaylı ultrason yapıyor mu bilginiz var mi
Esraaa17 Karsrsz hayır kardeşimde de bende de yanılma olmadı 12 haftada tahminde bulundu ilk olarak kesin değil dedi bir sonraki randevuda net olarak söyledi
Esraaa17 Rumeysa_cngzz yani bide hastaneden daha uygun geldi bana muaneye 350 tl ödüyorum bir sonraki randevuyu 3 hafta sonraya veriyor ona ücret ödemiyorum
Esraaa17 Rumeysa_cngzz dogum ücretini hastaneye göre değişiyor yani hangi hastanede istersen orda yapıyor bazı hastanelerde anlaşması var kardeşim defalife da doğum yaptı 6 bin tl ödedi diğerlerini net bilmiyorum canım bizde henüz dogum aşamasına daha var 21 haftalıgim
Esraaa17 Aybukenurr muaneye 350 tl ödüyorum canim bir sonraki gittiğimde ödemiyorum 3 haftada bir çağırıyor kendisi düzenli kontrol için detayliyida kendisi yapmiyor önerdiği yerler var oralarda yapıyorsun bende daha yeni detaylı yaptırdım
Esraaa17 Aybukenurr Dinçer aydin akyilmaz kendi ait klinikte abdullah goymen hastasi olduğumdan 400 tl yaptı dışarıdan olursa 500 tl mis galiba