Tunurr Yok Kızlar yok yine net bir şey yok 12+5 kıza benziyor bacak arası bomboş dendi 14+0 erkeğe benziyor sanki çıkıntı var ama çıkıntı da küçük gibi net söyleyemem dedi dayanamadım bugün başka uzman doktora gittim ilk bir senin hayta oğlan çok hareketli dedi bende erkek mi kesin deyince detaylı bakmaya başladı bi pozisyondan bakıyor bomboş görüyoruz bir şey yok başka bir pozisyondan bakıyor ufak bir çıkıntı var bende görüyorum çıkıntıyı doktorda görüyor mu ama sürekli bi boş bi küçük bi çıkıntı detaylı 3 boyutlu bakmaya çalışıyor bebeğim kapatıyor kendini yarım saat uğraş verdi net görebilmek için ama yok yani çıkıntı var görüyoruz yaklaştırıyoruz başka pozisyonda hiç bir şey görünmüyor doktor da bu durumda asla kesin vir şey söylemem bu çıkıntı küçük klitoriste olabilir pipi de olabilir ben ilk erkek dedim ama net görüntü alamıyorum kesinliğini 17. Haftada görürsün kusura bakma dedi şaka gibi gerçekten 😅😅
Drn34 Tunurr Erken henüz diyeceğim ama biz 12 de net olmasa da öğrendik kızımızı Sonradan netleşti tabii. 16 da netleşir
Kizilkafaa Tunurr Yaa yine mi netleştiremedikkk, ben bile meraktan catlıyorum. Bana da erkek cıkıntı var denmişti en başında ama kordonmuş. Gönlündeki olur inşallah canım ❤️❤️
Cananyildiz Tunurr aynı durumdayız birebir aynı bende 13 hafta görünüyor ultrason da ama durum seninki gibi çatladık yani doktor inat etti yemin ederim 1.5 saat boyunca icerde kaldım en son hastaydım ama yok bos görünüyor sonra bakıyoruz dolu gibi ama bende doktorda pek pipiye benzetemedik pipi bu haftada daha sivri olur dedi ama büyük de görünüyor emin değilim birsey diyemem dedi bekleyecez mecbur. 15. Haftada gidecem
Tunurr Drn34 bugün gittiğimde 14+6 olarak gittim canım ama durum çok karışık artık bekleyeceğiz net 17 yi 12 de bana da KIza benziyor bacak arası boş denmişti 🤷🏻♀️
Tunurr Kizilkafaa yok canım ya bir türlü netleşmiyor gerçekten senin çıkıntı gördüğün zamanın fotoğrafı var mı atabilir misin bana ❤️
Tunurr Kizilkafaa canım beni hatırlarsın konuşmuştuk sana söz vermiştim haber vericem diye bir türlü netleşmeyen cinsiyet meselemiz vardı doktorlar 14+0 erkeğe benziyor başka doktor 14+6 senin haylaz oğlun çok hareketli diye başlayan bir maceram vardı bugün 17+4 kesinleşti kızım oluyor çok şükür ❤️
Tunurr eylulsmommm İkinci kontrol 12+5 https://imgyukle.com/i/EtPVMf https://imgyukle.com/i/EtPRpI https://imgyukle.com/i/EtPJJG ilk fotoğraf https://imgyukle.com/i/EtPQcS
duyguuu61 Bence 16dan sonra kesin öğrenirsiniz, bizim de 17+2de belli oldu. Sanki ben kız gibi hissettim, hayırlısı olsun 🙏🏻🌸
Tunurr Cananyildiz inanın kafam almak bullak oldu artık bekliyorum 18. Haftayı hayırlısı olsun ne yapalım 😅
Mercimek1234567 Tunurr Ah ah bende bu haldeyim 18+3 oldum hala ogrenemedim bende tahmin bile olmadi 16+4 gitmistim en son yok pozisyon uygun degil yok bacagi kapali dediler 22.haftaya kadar detayliyi bekle ozman tam belli olur dediler su anda bekliyorm öyle devlette randevuda yok açılır açılmaz sıra alip birkere daha şansımı deneyeceğim.
Cananyildiz Tunurr en son gittiginde kacti canm emin olamadılar bende 15te gidecem bence pipiyse oluşmuş olur