RabisScik ben kendine hakim olamayanlardanım, herşeyden fazla fazla aldım ve hala hediye geliyor ve alamadan duramıyorum, muhtemelen yarısını falan giydirme fırsatım olmayacak gibi, hele yenidoğan aldığım kıyafetleri 😅 ama alma diyenlere de katılmıyorum, zaten günde 5 defa üst değiştiliyormuş, cici cici giydiririm kuzucuğumu ☺️🤍