Gulsah1616 ikramomm ben soldakini dört aydır kullanıyorum. O da ultra air zaten. Sadece night olmasından kaynaklı olarak gece parlıyor. Gece beşik içinde bulmak kolay oluyor. Çok memnunum. İki ay sonra yine night olanından 6 aylık alacam. Tavsiye ederim
Elif5561 ikramomm ay evet öyle oluyor yaa ben baya indirimdeyken 64 tl ye almıştım acaba 2. ’yi alsam mı diye düşünüyor insan 😅
ikramomm Elif5561 aynen şimdi çok pahalı yarına ertelememek lazım bebek konusunda ben o yüzden bugün verdiğim paraya üzülmüyorum yarın artıyor çünkü şansımız varken stok yapmak lazım 😂😂
Asseyda ikramomm ben chiconun emziğini aldım bi tane eğerki emzik tutarsa bunlardan alıcam bende☺️ İnşallah tutar 😂
Gzm-- ikramomm deseli desensiz diye modeli ayrilmiyor ayni serinin desenli olani da var olmayani da var.kutusunda ultra air yazar zaten
eylulmucizesi27 ikramomm aynen karar vermek zor yani gece parlıyor diye diğeri cazip geliyor ama ne kadar parladığı tartışılır arkadaşım aldı çok parlamıyor dedi
Smyye1B Gulsah1616 Air’lerin hava delikleri varmış cildin hava almasını sağlıyormuş. Soft’lar yüz kıvrımlarına uyum sağlıyormuş tahrişi azaltıyormuş. 😇
Gulsah1616 Smyye1B hadi ya e mantıken düşününce hava alınca daha az tahriş olmaz mı 🤔😁 ürünü satmak için çeşit çeşit şeyler yapıyorlar ya 😁 dört aydır air kullanıyorum hiç tahriş olmadı