ececermik 33+5 haftalığız 3 gündür tansiyonum 16 dan aşağıya düşmüyor kızlar doktora gittim tahliller yaptı normal dedi ama tansiyonla ilgili birşey söylemedi yüksek tansiyonu olan var mı?
nevermind ececermik malesef benim de oyle doktor ilac yazdi ama bas agrım da var ondan dolayi mi bilemedim
Demirssmomm ececermik 16 tansiyon gebelikte normal değil. Acaba dinlenerek mi ölçüyorsunuz yoksa hareketten sonra mı ölçüyorsunuz? Şimdiye kadar nasıldı tansiyonlarınız?
ececermik Demirssmomm hiç bu kadar yüksek olduğunu hatırlamıyorum , dinlenerek ölçüyorum bazen 10 dk da bir kontrol ediyorum hiç düşmüyor maşallahı var