Esraeee Merhaba, 27. Haftamdayım 2 gündür yürürken oturup kalkarken rahmime sanki bıçak saplanıyor kramp giriyor. Dün acile gittim bir sorun gözükmedi ama hala geçmiyor çok korkuyorum benim gibi olan var mı?
Sarahh Esraeee hamileliği kolay mı sanıyorsunuz 😂 ?elbet ağrı oluyor ben daha 9 haftalığın hep bi ağrım oluyor kolum ayağım şimdiden uyuşuyo
Caglacagri Esraeee bende de olmuştu, hatta daha erken haftalarda da olduğunu hatırlıyorum. Oturduğum yerde alttan bıçak saplanır gibi oluyordu. Normal demişlerdi
Eda_Esen Esraeee Rahim büyüyüp genişlediği için olabilir canm bende ne kadar ağrı yaşayıp doktora gittiysem hepsine normal dedi artık ağlayacak olurdum bazen ağrılardan şimdi de ağrılarım ama daha çok hantallık var ağırlaştım kendi mi zor çekiyorum 🙈
Esraeee Sarahh ben hamilelik kolay demedim. Bu haftalarda riskli sayılabilir bir durum ve doktorum da hemen gel bakalım dedi. Bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen
Caglacagri Esraeee uzun süre birkaç hafta devam etti. Sürekli değil ama gün içerisinde bir kaç kez oluyordu.
Nzlasln Esraeee bende 30 haftadayım bende de öyle durumlar yaşanıyor.. bebek rahme baskı yapıyormuş o yüzden öyle
Burcu-10 Esraeee normal canım böyle olması korkutmak gibi olmasın ama daha beteri oluyor hafta ilerledikce cidden hamilelik zor
ParildayanYildiz Benim 5+1 dün akşamdan beri rahmim ara ara acıyor korktum doktora gittim bugün yerleşiyo olabilir dedi ama keseyi ne alttan ne karından da göremedi çok korkuyorum bunu yaşayan varmı
ParildayanYildiz Esraeee teşekkür ederim bilgin için canım her insan farklı işte bunu bazen heyecandan unutuyoruz bazıları çok erken görüyor bazıları sürüyor