201010 hastaneye giderken gelirken giymek için 🤗 Rahat gidip geleyim diye🤗 Hastanede tayt pijama zor. Depend bez giymek gerekiyor, pansuman var, kalça iğnesi var…. Pijama bile zor. Gecelik en doğru seçim. Düğmeli tercih edilmeli yada emzirme çıtçıtlı geceliklerden. Cuma doğum yaptım 2 gecedir evdeyiz 🤗🙏🏻