Selam kızlar benimde pazartesi kontrol var evden çalışıyorum 32. Haftam doktor neye göre çalışabilir çalışamaz veriyor bilginiz var mı evden çalıştigim için kendimi iyi hissediyorum ve çalışabilir almak istiyorum sonrasında daha çok ihtiyaç olacak izne