ANNEADAYI0 5 hafta 4. Günüm bebeğimi ilk ultrason da görmeye gidicez siz kacıncı kaftada ultrason dan gördünüz sizce erken mi
ANNEADAYI0 Zehragniken doktorun aleti göbeğime koyması ile hemen göründü kese oluşmuş ama daha cok miniçik mercimek kadarmış doktorun dediğine göre de 4 hafta 2 gün ile dosyama yazıldı 🤗
ANNEADAYI0 Melikee0 geldim canım kese oluşmuş gördüm mercimek kadar daha 4 hafta 2 günlük dosyası da acıldı 🤗
ANNEADAYI0 Mom578988 göründü canım benim 4 hafta 2 günlüğüz doktor öyle dedi uygulamamda 5 hafta gösteriyor ama 🤗
Frnrhf ANNEADAYI0 ben 8 haftalikken gitmiştim öbür türlü kese oluyo bebek olmuyo kalp atışı falan kendimi strese sokmak istemedim 8. Haftada hersey belli oluyo
ANNEADAYI0 ![ Frnrhf bende kesesi olmuş mu diye gittim acıkcası çünkü kimyasal ya da dış gebelikte oluyormuş o yüzden 🤗
ANNEADAYI0 Kızlar doktorumuz direk gördü baya başarılı bir doktor bebeğin ölcümüne göre ultrason da 4 hafta 2 gün dedi 🤗.
ANNEADAYI0 Kızlar bir de bir şey dicem fotoğraf nasıl atılıyor buraya mesela yorumuma eklemek istiyorum ama yapamadım
Afraaaa ANNEADAYI0 canm bende şuan 5+1 im dün doktora gittim kesen görüldü ama ne bebek vardı ne de kalp atışı daha görünmez dedi doktor🙈2 hafta sonra gel bebeği ve kalp atışını duyalm dedi. Yani daha çok erken görünmezmis