Eloshi kuveze girme sebebi sadece kilo değil ki bi arkadaşımın bebeği 3800 doğdu ama su azalmış diye girdi. Bi arkadaşımın çocuğu 4000 kilo doğdu çok kilolu diye aldılar bazen sarılık için alıyorlar allah korusun düşünmeyin kötüyü girerse de onun sağlığı için diye düşünün