Esendamla ilk 3 ay verdim . Biraz midecbulantili gecti ıstifra etmedim hic ama herşey kotu geliyordu . Ben diyetisyen eşliğinde hamilelik geçirdim bide hamilelige bagli kronik kalp yetmezligim olduğu için kilo almamam gerekiyordu. Doktorum da bunu belli kilo verelim , verdiğin kiloyu 9 ayda alsan da sıkıntımız olmaz hastalık anlamında dedi. Gercekten de oyle oldu basta verdim 80 kiloya kadar alabilirdim ama 3 ay yememeye alışınca, belli zamandan sonra istesende yiyemiyorsun yani .