Şuan içini ferahlatması icin bi cevap arıyorsun , bnde ilk gebeliğimi kalbi durduğu icin kürtaj oldum 3.ayında.. şuan 5 haftalık hamileyim.. yarn kalk ve dr una git gidemiyorsan da en azından ara..şuan bile yazabilirsin whatsappdan benm dr’um gece kaç olursa olsun cevaplıyor sağolsun, Allah’a emanet de dua et , ayaklarınıda uzat iş vs yapma progestanına da devam et canım😘