Dilaraortacc1 Kızlar 16+5 teyim karnim çok.geriliyor hadi bu normal desek oturup kalkarken kasiklarimda agri oluyor sağlık ocağının ebesine mesaj attım doktora gitmen lazım diyor ama randevu yok korkmaya başladım başına gelen varsa içimi rahatlatsin😢😢😢
funnymummy Dilaraortacc1 kötü birşey yoktur canım karın geriliyor bebek kendine yer ediyordur o haftw benimde olmuştu birkaç gün sonra geçti çatlak kremi felan sürdüm tam bu yan boşlukların oralardı benim gerilen yerler
Dilaraortacc1 Glzz ya çok değil dediğim gibi otururken kalkarken oluyor agri sadece ebe de korkuttu gitmen lazım dedi ayın 5 inde randevum var ne olur ne olmaz git dedi bulunduğum yerde hastaneye gitmek çok zor sürekli gidemiyorum merkeze
Canpolat Dilaraortacc1 bu haftalarda normal benim de öyle oluyor gülüm hatta geçen yerde oturmayı çok sevdiğimden eşimle annemle oturuyoruz çay içerken bi pozisyon değişeyim dedim bağdaş kurmak istedim bacaklarımı kıvırırken şöyle sezeryan dikişi olan yer en alt kısmına bıçak batırmışlar gibi oldu kasıldım ayyyy dedim eşim falan korktu baya bu haftalarda normal kabul ediliyor ya baktım da yarın randevum var benim de
Dilaraortacc1 Canpolat korona geçirmiştim kontrole de gidemedim ilk gebelik olunca korkuyorum benim canım acısın sorun değil de işte ne bileyim 😢 pelvik kemiğinin oralar çok sert şuan
Canpolat Dilaraortacc1 benimde ilk evham yapma Allah’ın izniyle yoktur bişiy bebek yer açmaya çalışıyor büyüyor bıdıklar napsınlar 😀🐿
Dilaraortacc1 funnymummy evet evet benimde öyle o zaman normal randevu günümü mu bekleyeyim ne dersiniz
funnymummy Dilaraortacc1 dilersen acile gidebilirsin ben gitmedim doktora ama öyle yönlendiremem bu konuda bilgili değilim başka bir sıkıntım yoktu benim aynı 5 nisanda randevum var I zaman gideceğim 20 haftalık olunca