Bu ayda bir ümitle heveslenip ay bu belirtim var şu belirtim var diyip kendimizi kandırdık mı kızlar artık psikolojik olduğunu düşünüyorum Dün hastalandığını görünce sanki dünyam başıma yıkıldı hala da öyle inanamıyorum yani bu ay diğer aylara göre biraz daha ümitliydim daha doğrusu kendimi çok inandırmıştım pozitif göreceğime Böyle olunca hiçbir şey yapasım gelmiyor sabahtan beri yatıyorum yani hiç kimseyle konuşasın bile gelmiyor bu hamilelik düşüncesini nasıl kafamızdan atacağız bilmiyorum sizde durumlar nasıl kızlar