Bugün ikili test sonucumu aldım testi yaptırdıgım hastanede profesör doktora gösterdim sonuçları ve muayene oldum tekrardan . Benim düzenli takimi yapan doktorum son 2 muayenede bana erkek oldugunu söylemişti bugün kontrol eden doktorumda kesinlikle kız dedi 🥰 Test sonuçları temiz her hangi bir sıkıntı yok %85 oranında doğruluk payı vardır bu testlerin dedi istersen özel testi yaptırabilirsin ki bana sorarsan hiç yaptırma bile dedi kendisi de eşine yaptırmadıgını söyledi .