Hatice_gzr2505 1995_ insanlardan bebek haberi alınca çok mutlu oluyorum ben ya bilmiyorum bebeklere çok düşkünüm allahım isteyen herkese versin ☺️ O ilk kalp atışı dünyaya değer bişey içinde bir canlı büyüyor 22 haftalık olduk dün gibi hatırlıyorum ilk kalp sesini hatta saklıyorum da büyütünce dinleticem insallah saglıklı hayırlı bir evlat olur ☺️🤲 bebeğiniz
1995_ Teşekkür ederiz canım benim 🥰 bebeğimin fotografini aticamda fotoğraf atılmıyor herhalde buraya
1995_ Evet çok heyecanlı oluyor. Benim ikinci gebeliğim bu hatta üçüncü ikincisi düşük oldu maalesef.. İns sağ salim alırız kucağımıza. Kızım kardeş özlemiyle yanıp tutuşuyor valla hergunn onu soruyor, ikinciye cesaret etmemdeki en büyük sebep kızım🙂