Merhaba Kızlar,
Ben şuan 17+5′deyim ve hiç bir hamilelik belirtisi yok bende bebeği hissetmiyorumda randevum 1 Nisanda ve aklımda onca soru var ki iyi mi bebeğim kalbi atıyor mu diye bunu yaşayanlar oldumu çok korkuyorum kızlar🥺
İlk gebeliğimde bebeğimin kalbi 5inci haftada durmuştu ondan bu korkum🙁