Nefsm Kızlar 11 haftalık hamileyim doktor ikili test yaptırmamı istedi ilk hamileliğimde yaptırdım ama bunda yaptırmak istemiyorum aslında devlette veya özelde yaptıran varmı
HilalEyce Nefsm daha önce gitmeniz gerekebilir direkt yaparlar mı bilmiyorum ben hem araştırma hastanesi hem özel takipliyim
Yesim619 Nefsm devlet te yaptırabilirsiniz ücretsiz ben yaptırdım ve yapılması gerektiğini de düşünüyorum
smglplt1453571 Doktorum banada söyledi hatta bu hafta gelmemi söyledi ben gitmedim sunda11+5 haftalık hamileyim ama haftaya kesin gidecegim
Nefsm smglplt1453571 bugün gittim doktora zeka testi var önemli dedi ben ilk hamilleiğimde yaptırdım bu sefer yaptırmasam olur mu dedim önemli yaptırmanız lazm dedi haftaya tekrar gidip söylycm
Nefsm Wonderful_mom evet hani hangi doktora inanıcağımızı şaşırdık hayr bir de önemli diyip milleti evham yaptırıyorlar sonra mecbur yaptırmak zorunda kalıyoruz
Poyrazakalan Wonderful_mom ılk gebelıgımde yapmadım hıcbır ayrıntılıya gırmedım allaha sukur saglıklı dogdu ıkıncıye hamıleyım yaptım ayrıntılı ulrason hamılelıgım zehır gıbı gecıyo ınsanı bazn bos yere korkutuyorlar
Wonderful_mom Nefsm ilkinde tecrubesizlikten yaptirdim pisman. Oldum bunda yapmadim ne olsa da başımız gözümüz üstüne
Nefsm HilalEyce aslında hiç yaptırma taraftarı değilim yalan yanlış şeyler söylüyorlar sonra insanın morali bozuluyo
Nefsm Wonderful_mom evet hani sonuçları olumsuz söylese de rabbim bize onu nasip etti aldırcak değiliz yani ama benim halamın gelinine çocuk sakat doğcak demişler bu testlerde kız doğum yapana kadar canını çok sıktı çok şükür sapa sağlam doğdu keşke insanlara doğru düzgün sonuç söyleseler
Nefsm asosyalbiri bebeğin gelişimiyle ilgi ultrason ve kan testi bebek sakat mı daw sendromlu mu diye bakıyorlar ama ona da düzgün bakıp sonuç veren yok malesef
Wonderful_mom Poyrazakalan tabii cnm yuzde 1 lik riskleri bile söylüyor lar.. pskljkmen çöküyor insan
Aayae Poyrazakalan Kesşnlikle öyle ya bin pişman oldum detaylıya girdiğime berbat geciyor hamileliğim saçma sapan düşüncelerden
Bayancorek Nefsm Ben yaptırdım özelde. 1 haftada çıktı sonuç. Yaptırmazsam içim rahat etmezdi. Tam tersi yaptırmazsam stres yapıp, gerilirdim. İnsanın her şeye maddi ve manevi olarak hazırlıklı olması gerektiğini düşünüyorum.
Nefsm Bayancorek ben ilk hamileliğimde yaptm hani sonuçlar temiz çıktı yaptırmak sıkıntı değil ama gerçekten artık mesleklerini düzgün yapmıyolar yalan yanlış sonuç söyleyip anneleri üzüyolar
Wonderful_mom Mavidunyamm gereksiz bence.. aldiracak olanlar varsa yaptirsin yanii ama ne olsa da aldirmayacak olanlara gereksiz stres