ArenKubra Genellikle bu hep böyledir ya da ben öyle duyuyorum kendi doktorumdan da kahverengi, sarı lekelenmelerden korkma açık kırmızı yoğun kanamalardan kork diyordu. Ben de de sarı ve ara ara kahverengimsi lekelenme oluyor ama doktor normal demişti. Siz şimdi kanama da oldu diyince bi düşündüm, kanama varsa muhakkak doktorunuza danışın derim enfeksiyon diyip geçmesi normal değil kanamaya en azından ultrason ile kontrol etsin içiniz rahat etsin