Hazal_kubra12 Kizlar doktorumada sorucam ama bilgisi olanlar yazarsa sevinirim kaldığım şehirden başka şehre gidicm yol 8 saat sürüyor oturarak arabada gidicem bı sıkıntı olurmu
Serapcemre Hazal_kubra12 doktor daha iyi bilir😊. 8saat oturma cok arada araba durdurulup yürüyüş yapılabilir bence
Hamisannee Hazal_kubra12 8 saat uzun ben 2 saate dayanamıyorum ama özel aracıniz ise sık sık mola verebilirsiniz yinede doktorunuza danışın 🥰
gizemkrgzl Hazal_kubra12 canım 2 saatte bir yürüyüp ayaklarini açman lazım diye biliyorum zaten emin ol bu saatten sonra sen duramazsin yürümek istersin oturunca çok beli ağrıyor insanın bende 33+5 im ordan biliyorum 😂
Goncagl15 Hazal_kubra12 az önce kontrolden geldim bende 5 saatlik yol mesafemi sordum 2 saattebi inip yürüyüş yapmamı söyledi pıhtı atmaması için otur kalk birkaç kere dedi temiz hava oksijen al dedi
mhdmraa Hazal_kubra12 benim doktorum 35.haftaya kadar yolculuk yapabilirsin dedi ama 2 saatte bir mola verip yürüyüş yapacak şekilde. Doktorunuza sorun her hamilenin farklı olabilir
Goncagl15 Hazal_kubra12 en güzeli doktorunuzun sizi bilgilendirmesi canım bizlere bakma yine de herkesin hamileliği de farklıdır
Bydzz Hazal_kubra12 ben 35+5 te 15 saat yolculuk yaptım arabayla arka koltukta hep yattım pozisyon değiştim ayaklarımı hareket ettirdim. Arada bır durup yurudum gevsedım cok sukur sıkıntısız ulastım