mrkr ahahahah canım bende senin gibi bilmiyordum ve eczacida bişi demedi bende o korku üzüntü hiç sormadim zaten iş yerinde hap gibi içtim anaaa sonrası yok 10 dk geçti geçmedi bayılmışim tansiyonum düşmüş fitil olarak kullanılması daha iyiymiş gündüz kullanıyorsan tabi gece hap olarak da alsan uyudugun için sorun olmazmış rezil olmuştum iş yerinde millet bişi oldu sanmis sonuç gözümü acilde açtım tansiyon diplerde 🤣 en iyisi gece uyumadan önce fitil şeklinde kullanmak hem daha iyi diye duydum rabbim sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip eylesin ❤️