Saliha03 Var mı yaşayan gece 2 saate bi emip uyuyan çocuk sabah 8den sonra saçmalamaya başlıyor saat 12 oldu hâlâ uyumadı mesela ya sen bi bebek sin nasıl saatlerce ayakta durabilirsin delircem yeminle aç değil altı temiz gazı yok neden uyumazzzzz
FusunF Saliha03 aynı sorun bendede var 46 günlük 🤦♀️Benimde 8 den beri hala uyanık ve hergun böyle kucağımda uyutuyorum beşiğe koyunca uyanıyor 🙄
Nurklc38 Saliha03 Benim bebeğim de gündüz uykusunu çok sevmez canım. Genel de gündüzleri pek uyumuyor
prensesafra1_ Saliha03 tam o zamanlar 3 gün uyumadı bebeğim atak dönemindeydi cok zordu sonradan geçiyor
Bora5832 FusunF biz de aynı sizin gibiyiz kendimi kanguru gibi hissediyorum sürekli kucağımda kangurularin keseye koyduğu gibi 😄
Saliha03 Nurklc38 Biz napcaz peki gündüzleri saatlerce uyumaması normal o zaman bebek daha çünkü emsin uyusun diye bekliyorum da ben çok beklerim sanırım daha🙄
Nurklc38 Saliha03 Fön sesiyle deniyorum ben uyutmayı anca öyle de yarım saat anca. Ama bi de bebek arabası varsa evde ona koy onla sür uyur öyle baya güzel uyuyorlar ben denedim. :)
Saliha03 prensesafra1_ Bıktım valla ataklardan bebeksin sen altı temiz karnı tok uyuması lazım ama yok yani