Bu zamana kadar. İyisiyle kötüsüyle acisiyla tatlisiyla 9 ayin sonuna geldik biz hanımlar hamilelikte yaptigim hatami dogrumu bilmiyorum ama 3 defa doktor degistirdim ve 3.doktorum doğum yaptiran oldu onu ilk gün tandim 2. Gun beni sezeryanla doğuma aldi kimse benim agrilarimi umursamazken 3.doktorum beni uzun uzun dinleyip bana kiz kardeşlik yapti ben iğneden korkan biri olduğum hâlde doktoruma kendimi o kadar kolay bir sekilde emanet ettim ki ben ameliyatin daha baslamadigini dusunurken hayatimin en güzel sesini duydum oğlumun sesi hayattaki herşeyim cok zorlandik oglumla cok zorlu yollardan gectik ama biz basardik simdi hastanedeyiz oglum solumda yatiyor ben ise sizlere yazıyorum insan oğlu yapamam dedigi herseyi yapıyor normal dogumdan da korkuyordum sezeryandan da ama sezeryan derken icim daha fazla urperiyordu esimden ailemden cok guzel destek aldim ve sen bunu yaparsin dedim yaptim emin olun o sesi duyunca hicbir aciniz kalmiyacak umarım hepiniz tez zamanda yavrunuza kavusursunuz ama acele etmeyin dalindan düşecek olan yaprak vaktin once dusmezmis umarım isteyen herkes tez zamanda güzel haberlerle burda yeni bir serüvene baslar Allah evlatlarimizi bize sağlıkla sihatle bağışlasın herkese hayırlı kolay sağlıklı doğum versin Allah kendinize iyi bakin 2. Bebekte görüşmek üzere 😘