Ayserserayevleksiz- Yaklaşık 3 gündür karnında minicik kipirtilar oluyor çok ilginç ve hoş acaba bebiş mi 😌🥰
birmelekannesi0 Ayserserayevleksiz- ben yaklaşık bir buçuk haftadır bağırsak hareketi diye düşündüğüm hareketleri dün göbeğimi açarak baktımki bebiştoşumun hareketlerini gördüm 😍 bugün 21 haftalık olduk, sizinkide bebeğiniz olabilir.
EmineEyyup Bende ilki cocugum kizimi 12 haftada hissetdim 2 cocugumu 16 haftada hissetdim suan 23 haftakigim cok iyi hissediyorum
benimmdunyamm Ayserserayevleksiz- ben 14 haftadan beri hissediyorum ama dün çok hissettim baya kipirdadi
Ayserserayevleksiz- benimmdunyamm Zeh123-ra korkma daha erken canım sende hissedersin az zamn sonra 🥰
Zeh123-ra Ayserserayevleksiz- bende 17+4 ama hissetmiyorum hemde hiç bazen korkuyorum ama sonra daha erkendir diyorum