Aynı başlıkta dediğim gibi inanılmaz açım ama öğürmekten tek lokma ağzıma alamıyorum kana kana su bile içemiyorum, tansiyonum 8-4 zaten başım dönüyor yeni doğan bebekler gibi kafamı tutamıyorum evin içinde ki merdivenden inerken yer ayağımdan kayıyor gibi. Doktorq gittim bulantı hapı verdi ama nafile tansiyon için bişey demedi kızlar nqpabilirim biri bişey desin lütfen