FkN Kızlar günde bir defa folikasit alıyorum unutup 2 defa aldım birsey olur mu daha ilk aylarımdayım
Sedaaa95 Sevoz bende 1 gün almayı unuttum ertesi gün normal yine 1 tane aldım. O günü geçtim yani bir şey olur mu bir günden?
Sevoz Sedaaa95 hayır canım doktor problem olmayacağını söylemişti bana unutulabilir normal. Kimsenin de her gün düzenli alabildiğini düşünmüyorum😅