Kızlar bes aylık hamileyim geçen tatnoz ve bünyem zayıf dıye hepatıf b aşısıza vurdular benım önceden agrım olurdu alt karın agrımda hamilelik belirtılerım hersey ortadan kalktı normalmı bu durum aşısıydı vurduktan sonra oldu bunlar evde bebegımın hareklerınk halen beş aylın oldum hıssedemıyorum korkuyorum aşının bı atkısı yoktur demi