Fatmanzlm Kızlar 10 haftalık ikiz gebeliğim var bugün kontrole gittim doktor zaten suratsız ağzından laf cımbızla alınıyor bana perinatolojiye uğramam gerektiğini söyledi. Nedenini söylemedi internetten baktım riskli gebeliklerde ve çoğul gebeliklerde yönlendiriliyormuş. Giden var mı? Ne yapıyorlar tarama gibi bir şey mi acaba tedirgin oldum 🥺
ozgnr-Al Fatmanzlm merhaba doktorunuzu değiştirseniz iyi olacak. Korkulacak bir şey yok 12-14 hafta arası peritanolojiye randevu alın ikili test için ultrasonla bebeğe bakılacak ense kalınlığına vs doktor. kan testi verilmiyor ikiz gebeliklerde. Bende ikize hamileyim 🧚🏻♀️
Deletedmom7373700 Fatmanzlm benimde şu an yemi hamileliğim eşim ve bende Talasemi var o yüzden riski gruba giriyorsun ordan takip edilmedi gerek dedi ama korkmayın hiç sadece riskli gebelikleri değil ikiz gebeliklerde de takip yapılıyor diye biliyorum o bölümde bebişlere detaylı bakmak için falan yönlendirmiştir sağlıkla gelsin ufaklıklar 🥰🙏🏻
Villanelle Ben de ikiz gebeyim. Hamileliğimin başından beri ikili test olsun, detaylı ultrason olsun, normal takip olsun hepsini perinatolojide yaptırdım
Fatmanzlm Villanelle daha önce duymadım elime kağıdı tutuşturdu insan bi açıklama yapar o anki stresimi anlatamam 1 ay sonraya randevu verdiler bir de. Neyse ki içim rahatladı teşekkürler 🙏🏻
Fatmanzlm ozgnr-Al ilk defa gittim zaten devlettekilerin hepsi aynı maalesef. Normalde özele gidiyorum tahliller bin tl civarı deyince devlette yaptırayım dedim ama hepsinde bir ego bir hava. Ama dediğiniz gibi bir daha gitmeyi düşünmüyorum insanı önemsemiyorlar
Busramzcgl Benim ikiz gebelik değil, ama gebeliğin ilk başından beri hem testler hem kontroller için periantolojiye gidiyorum
Fatmanzlm 181019 şikayet ediyorsun değişen bir şey de yok sanırsın dünyayı onlar kurtarıyor biraz alçak gönüllü olun ya ama yok. Özel pahalı ama yine insan muamelesi görüyorsun. Yok canım bir daha gitmem zaten
nese_gocuk Villanelle anladım canım teşekkür ederim bende randevu aldım ama ikiz olduğunu söylemeyi unuttum