Ben de 5+3 de gittim kese gözüktü doktorum 9 Nisan da gel kalp atışlarını duyacağız dedi. Benim de sizin randevu ile aynı gün. Ben de o vakite kadar rahat olamıyorum ilk gebeliğim benim de sürekli sorguluyorum sürekli iyi gidicek mi duyabilecek miyim soru işaretleri kafada zaman bir türlü geçmek bilmiyor. 9Nisan da duydukkk diye buraya gelip sevinmeyi nasip etsin Allah.🤲 İyi haberlerinizi o gün bekliyorum.😍