Lylaars ben yasadim, gebelikte buyume vardi genellikle erkek bebeklerde daha cok goruluyormus, dogduktan sonra takipte olacagiz denildi, bazen dogunca duzelebiliyormusta. Bizim duzelmedi her ay ultrason cektirip nefroloji uzmanina gorunduk, simdi 13 aylik 3 aya cikti kontrolleri nisanda tekrar ultrason cektirip gosterecegiz.
Bizim yine cok iyi hamdolsun bu durumda idrar yolu enfeksiyonu gecirenlerde oluyormus, bobrekteki buyume ve idrar yolu darliginda bobrege kacak olunca daha tehlikeli tabi gec farkedilirse tehlikeli. yani dikkat etmek gerekiyor dogunca. Doktorum atesi oldugunda ilk once yapman gereken idrar yolu enfeksiyonumu geciriyor diye hastaneye gitmek olsun diyordu. İnsallah dogunca gecer sizin.