Meltemsalhogl 14 haftaliğim grip öksürük var fena bide kusmalar zorlaniyorum acikcası bebege bi zarar olurmu diye endiseleniyorum
Denizpyraz Meltemsalhogl ilk gebeligimde. Oyle.bir hasta olmuştum ki öksürmekten ciğerlerim dışarı xikacakti neredeyse. 12 haftalık falandim. Doktor bebege bir zararı yok dedi. 1 hafta sürmüştü oksurmem
Duygu388 yok kuzum kasma kendini hiçbir zarar vermiyo 28 haftalıkken covıd oldum öksürük durdum çok şükür bişey olmadı onun öncesindede domuz gribi oldm aşırı öksürükten doktorum öksürük şurubu verdi o kadar rahatladımki